Selamat Datang

Selamat Datang di Radio Nak Bali yang memutar lagu-lagu Bali 24 jam, dengan Lirik Lagu Bali Terkini, Lagu Bali on Youtube, Aneka Kesenian Bali , Wayang , Drama Gong, Arja, Gong Kebyar, radionakbali selalu menghibur Anda dimanapun berada dan selamat beraktivitas Klik Mendengarkan Gitabali.com SILAKAN KLIK

SELAMAT DATANG ... SELAMAT MENIKMATI TEMBANG BALI

Anoman Ke Suargan Wayang Cenk Blonk

Anoman ke Suargan Wayang Kulit Inovatif  Cenk Blonk Belayu dengan judul Anoman Ke Suargan dalang I Wayan Nardayana S.Sn M.Fil.H, tel...

Jumat, 17 Mei 2013

Album Timpal Sujati Nanoe Biroe 2013

Album Timpal Sujati Nanoe Biroe 2013

1. Timpal Sujati
2. The Ngebog
3. Sok Artis Seben Selebritis
4. Pret !
5. Guek
6. Tresna Cinta I Love You
7. Cemburu Tingkat Leak
8. Mabukkkk
9. Rebus Batu
10. Wajib Megae
11. Menyama

Timpal Sujati

 
Album Baru Nanoe Biroe
Om Swastiastu. I Made Nanoe Biroe. Atas Asung Kertha Wara Nugraha Ida Sang Hyang Widhi Wasa, restu Leluhur, doa Ibu, Istri,... dan bantuan dari para saudara dan kawan-kawan musisi, akhirnya album "Timpal Sujati" bisa terwujud. Sebuah perjalanan ekstra cepat harus dilakukan dalam menyusun, mengaransemen dan merekam album ini. Dikarenakan Kami harus menepati janji jadwal rilis album ke-6 in tanggal 11 Nopember 2012.

Tanpa terasa sudah tujuh tahun nanoe Biroe hadir di blantika musik Bali. Bersama semangat dan dukungan semeton Baduda sudah 6 album rekaman dan 4 album video yang dirilis. Ada "energi" luar biasa dalam hubungan emosional ini. Musik dan lagu membuat kita yang belum kenal menjadi kenal kemudian bersahabat, bahkan bersaudara.

Memang selain persaudaran yang indah dan mengharukan karena Kita berbanyak, pernah juga ada penghianatan, fitnah, dan musuh dalam selimut. Ada "udang dibalik batu" ada yang datang, ada yang pergi,... begitulah semesta menyeleksi. Tapi apapun yang terjadi,.. perjalanan Baduda akan terus berlanjut, semoga Kami ada selama pulau ini masih ada.

Karena Anda, nanoe Biroe ada.... "You made nanoe Biroe".... begitu juga Saya, tidak akan pernah patah arang melangkah, berkarya dan berjuang, untuk Baduda, untuk Musik Bali, untuk pulau Bali .... dan Saya juga akan selalu ada untuk nanoe Biroe ... "I Made Nanoe Biroe"....

Om Santih, Santih, Santih, Om...
Denpasar, 7 Nopember 2012, Salam Baduda, I Made Nanoe Biroe, (The President of Baduda)

Sahabat yang datang selalu Aku syukuri...
Sahabat yang pergi tak perlu Aku sesali....
Manis adalah buah dari sahabat yang rendah hati....
Pahit hanyalah sebuah latihan yang harus dilewati...
Jika Kita lulus, maka Kitalah sahabat yang sejati ....
Salam Baduda untuk "Timpal Sujati...."

Berikut Lirik-Lirik Lagu Nanoe Biroe

1. Timpal Sujati
    Cipt. I Made Nanoe Biroe
    Musik: Dek Artha, Gitar & Loop :Bisamawidura



Rikala dompete puyung
basang seduk, kenehe inguh
Ada timpal ne satya nimpalin
ento mara ja adane timpal ....

Lin ne kal dadi timpal
yen pipis liu umahe luung
Ngelah restourant
kemu mai negakin mobil ....

Enuke ia dadi timpal yen bin mani
iraga bangkrut....???
Enuke ia satya nimpalin
yen mobil dadi depeda dayung ?

Lin timpal ulian sugih
Ulian jegeg, ulian bagus
Lin nak ngaku metimpal
ulian popolaritas...
Metimpal tusing ulian solidaritas...

Enuke Ia dadi timpal
Yen bin mani iraga jatuh ?
Enuke ia enyak nimpalin,
yen bagus jegeg dadi
buta lan perot....??

Reff:
Timpal sujati...
boya "udang dibalik batu"
boya "musuh dalam selimut"
boya "menikam dari belakang"
boya "habis manis sepah dibuang"

Enu ke ada timpal sujati...?
Mogi Iraga timpal sujati,
Timpal Sujati, teman sejati
bukan imitasi...

2. The Ngebog
 Cipt. I Made Nanoe Biroe
 Musik : Bisamawidura

De Ci ngorang "A" ("Yes") di malun Cang
Tapi Ci ngorang "B" ("No") di durin Cang
Dini Ci ngorang "Sayang"
Ditu Ci ngorang maperang jak Cang ....

De dadi timpal baik di depan Cang
Tapi Ci musuh besar di belekang Cang
Dini Ci ngelutin Cang
Uling ditu Ci dot ngematiang Cang ....

Reff:
De Ngebog, ngebog, ngebog....
De Ci ngebogin Cang...
Ngebog, nebek Cang Uling belakang....

Ngebog, ngebog ... Da Ci ngebogin Cang
Ngebog, nyaplok Cang uling belakang...

Ngebog, ngebog, bog-gog, ngebog...
De Ci ngebogin Cang ...2x

Baduda Jangan "Ngebog" dan jangan di "Gebog"

3. Sok Artis Seben Selebritis
Cipt. I Made Nanoe Biroe
Musik: Donat, Sony, Donny

Reff:
Iluh sok artis, mesebeng selebritis
Bergaya modis abis, nanging sing ngaba pipis
Iluh sok artis, mesebeng selebritis
Merasa paling eksis, nangin pongah ken produk gratis !!!

Sekat nawang internet services
Iluh jani dadi berubah drastis
Mara berteman jak penyanyi
Iluh kehilangan kerendahan hati

Sebeng Iluh, sing dadi tawah
Diastun Iluh, jelema sing ngelah
Gaya Iluh, berlagak mewah
Inget Iluh, cicilan tonden mayah

Seneb Beli ningalin Iluh ....( back to Reff )

Spoken :"Mbok ya Nyadar Sampen Luh !!!"...

4. Pret !
Cipt. I Made Nanoe Biroe
Musik: Dek Artha, Gitar: Keydux

Nyumunin, mula asyik-asyik gen
Tain emeng, merasa coklat tulen
Mejanji, tusing lakar ada ne len
Beli jak Adi tresna seratus persen,

Nangin jani janjin Adi sing mebukti
Adi mepindah Hati...
Dadi hati Adi nguluk-nguluk Beli..
Nyampahin Beli ...

Adi penipu...
Lempas ken janji, manis bibih Adi..
Nangin berek bikas Adine

Adi penipu ...
Lempas ken janji, jani suba mebukti
Adi mula penipu...

Bes a monto ke baan Beli menyayangin Adi, ngudiang dadi hati Adi, nyampahin Beli. Beli sing kal galau yadiastun jani, Kapal sedikit oleng Kapten... Suba mebukti jani Adi Mula Bull Shit !!! Manis bibih Adi laksanan Adi Adi mangshit... Adi tega gate, Adi penghianat,... Hhmmmmm I Wanna say : "Lo Gue... PRET !!! "

Mohon waspada " Manusia Setengah Lelipi "

5. Guek
Cipt. I Made Nanoe Biroe
Musik : Dek Artha

Intro : G- Em-C-D

Gue minum arak... keneh-keneh Gue, ngudiang Elo ne sewot
Gue minum tuak... tuak-tuak Gue, ngudiang Elo ne repot
Gue minum bir.... pipis-pipis Gue, ngudiang Elo ne ngotot
Yen Gue mabok...suka-suka Gue, ngudiang Elo ne ngesot..

chorus
Gue lagi santai-santai.. sing misi acara bantai-bantai
gue mau happy-happy.. happy sing ulian korupsi

Reff:
Minum ngelimurang manah, boya ja ngae masalah
Sing misi jarah-jarahan..
Timpal Gue sing ja setan, nanging persaudaraan
Sing lupa daratan, inget kewajiban
Nu inget cinta jumah ngantosang
Syalala lala...

back to chorus+Reff:

Nu inget cinta jumah ngantosang
Jantung ati jumah ngantosang

"Ye.. minum dengan penuh tanggung jawab kawan ... Peace "

6. Tresna Cinta I Love You
Cipt: I Made Nanoe Biroe
Musik: Donat, Sony, Donny, back voc: Yu Pink

Sing jaen baan medar, gak enak makan
Tangkah megejeran, dada bergetar
Ulian ngenehang, karena pikirkan
kenken carane, gimana caranya

Ngorahang demen ken Adi
Katakan suka padamu
Say : "Tresna Cinta I Love You"

Reff:
Beli megending, aku bernyanyi
Ngorahang Tresna, bilang cinta
Say I Love You
Beli sing bog-bog, aku gak boong
Beli seken tresna, sumpah cinta
Suer I Love You

Gendingan niki, nyanyian ini
Jiolas dingehin, tolong dengarkan
pang Adi nawang, agar kamu tau
keneh Beline, isi hatiku

Reff:
Hu u u u u u  Beli seken tresna
Hu u u u u u  Ku sungguh-sungguh cinta
Hu u u u u u I realy love you

Enyak ke Adi, mau kah kamu
Nerima Beli, menerima aku
Dumogi ja enyak, semoga kamu mau

7. Cemburu Tingkat Leak
Cipt: I Made Nanoe Biroe
Musik : Dek Artha , Gitar: Keydux

Rasa cemburu membakar hati
Akal sehat ku sepertinya mati
oh jelekne, jelek rasane cara kene

Uli dija kaden tekane api
Ngendih ngerepet manesin hati
Oh gedegne, mekita makpak jeleme

Yen dadi baan Tiang milih
Nu luungan elung tabrak montor
Ketimbang jani hati medidih
Cemburu ngae otak sing kontrol..

Inguh paling
Sing jaen baan ngudiang...ngudiang
Tangkah panas
Basang gedeg sing karuan
Arrouuuh Leak apa...

8. Mabukkkk
Cipt: I Made Nanoe Biroe
Musik : Donat, Sony, Donny

Bapak mabukkk, Ibu mabukk
Supir mabukkk, Penjaganya mabukkk
Ketua mabukkk, Wakilnya mabukkk
Jubir mabukkk, Bendahara mabukkk

Mereka mabukk, rakyat kecil ambruk
Semakin mabukkk, Negara smakin terpuruk
Hukum di bekuk, kekayaan ditumpuk
Seenaknya mabukkk
bangsaku semakin remuk...

O...o... Kasihan negaraku....
O...o.... oh teganya ...mereka itu..

Diatas mabukkk, dibawah ambruk..
Disana mabuk, disini remuk..

Mereka mabukkk !!!
Untung ada Tuhan
yang gak akan mabuk
Mereka yan mabukkk
di neraka DICAMBUK !!!!

Tetap Cinta Indonesia Meskipun Korupsi Merajalela.

9. Rebus Batu
Cipt: I Made Nanoe Biroe
Musik : Dek Artha, Koor : Ayu Wiryastuti

Meskipun tlah dibantu alkohol
Sudah habis beberapa botol
Otak ini mulai ga kontrol
Tapi bayanganmu masih nongol

Ternyata susah sekali
Melupakan kamu
Menghapus kamu dari otak ku ini
Ternyata sulit sekali
Mengabaikan kamu
Mengeluarkan kamu dari otak ku ini

Mungkin hati in terlanjur kecantol
Hingga tanpa kamu jadi gak afdol
Atau hati ini sudah kamu , kamu
Kamu borgol
Hidup ga ada kamu, = Nol

Seperti merebus batu
Usaha lupakan kamu
Sekerang usahaku
Tetap aja begitu

10. Wajib Megae
Cipt: I Made Nanoe Biroe, Musik : Dek Artha, Gitar : Keydux
Backing vocal : Dek Artha, Mandanoe, Bebas

Sing megae sing makan 6x
Yen sing megae-megae
Sing makan-makan !!!

Sing megae sing sukses 6x
Yen sing megae-megae
Sing sukses-sukses !!!

Berani kerja keras itu Baduda !!!
Perlu uang ?? Berani kerja keras itu, Baduda !!!
Cari peluang, jangan cuma mimpi doang !!!
Asal gak terlarang Ayo kita berjuang !!!!

11. Menyama
Cipt : I Made Nanoe Biroe
Musik : Dek Artha, Rythm Gitar : Keydux
Koor : Ayu Wiryastuti & Yu Pink

Tusing merasa galah mejalan
Mejalan nyalanang kehidupan
Jani suba pada mekurenan
Ngubu di tongos meelenan

Inget dugas cenik, iraga sai mepalian
Mepalian guli, melali nunjuk layangan
Liu ne berubah, to dadi kenangan

Adane sing berubah
Rasa iraga menyama
Jele melah nu menyama
Suka-duka tetap menyama
Mogi sing kal berubah
Rasa iraga menyama
Asah, asih, asuh menyama
Nganti mati tetap menyama...

Diastun iraga meejohan
Rasa menyama mebesikan
Menyama saling merindukan
Menyama saling memaafkan

Inget dugas pidan, medaraan barengan
Dipan a besik, mesare ditu barengan
Liune berubah, to dadi kenangan....

Nganti kiamat nu menyama, tusing ada beas menyama ...
Untuk my Brothers nane, Mandanoe dan semua nyama-nyama yang mencintaiku dengan sepenuh hati.... matur suksma

Bali akan selamat jika "MENYAMA...."

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Cari Uang Dengan Robot ? Apa Mungkin ?

Cari Uang Dengan Robot ? Apa Mungkin ?
Bagaimana jika ada sebuah #software yang bisa membuat #robot secara instant dan menghasilkan uang untuk Anda